בשר לא מבושל היטב בהריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון תאומים מ ivf-icsi.. בשבוע 26 6... היום היינו אצל חברים ועשו על האש ואכלתי סטייק ושמתי לב שהסטייק לא מבושל טוב ומייד הפסקתי לאכול.. אכלתי שתי חתיכות קטנות.. עכשיו אני מפחדת שזה פגע לי בעוברים.. האם יש סיכויי שנדבקתי בטוקסופלזמה או בליסטירייה בגלל שתי החתיכות האלה?! ואם אני עושה בדיקת דם בעוד יומיים לטוקסופלזמה אני יכולה שיש השפעה ושנדבקתי?! מה לעשות אני מתה מפחד.. איזה בדיקות לעשות.. ואם חס וחלילה אני אדבק באחד מהם.. מה עושים איך מטפלים בזה איך מצילים את העוברים שלי?! עזרה בבקשההההההה ותודה לכם מראש
הסיכוי שנדבקת בטוקסופלזמה או בליסטירייה קלוש ביותר וגם אם נדבקת הסיכוי שתהיה לכך השפעה משמעותית לא גדול.