סיכוי להריון?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 24,לאחר כריתת שחלה שמאל בגיל ילדות. צילום רחם תקין. לאחר 7 מחזורי טיפול באיקקלומין (2 אחרונים בוצעו בשילוב עם הזרעות)עקב שחלות פוליציסטיות הוחלט לעבור לגונל. ביום ראשון ה-8/12/13 ביצעתי אולטרסאונד ובדיקות דם לאחר 6 ימי טיפול בגונל (75 ליום). להלן תוצאות בדיקות הדם: E2 5294 LH 5.63 PROGESTERONE 2.92 באולטרסאונד: נצפו זקיקים בגודל 23X23 19X20 18X15 21X21 הרירית 7.8. הרופא אמר שעלי להזריק אוביטרל באותו היום ולבצע הזרעה למחרת, נתוני הזרע לאחר השבחה: ריכוז 14 תנועה 79 סה"כ תאי זרע בתנועה 5.5 נפח 0.5 יש לציין שעברנו להזרעות בגלל מורפלוגיה נמוכה (2%) בבדיקת זרע. האם יש סיכוי להיריון למרות שבוצעה רק הזרעה אחת? האם נתוני הזרע בסדר?