זריקות פרוגסטרון ריטארד 250
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון תאומים בשבוע 10 6 מ ivf-icsi... בשבוע 9 היה לי דימום והכתמות חומות למשך 3 ימים ואח"כ נעלמו..ואחרי שמונה ימים בשבוע 10 1 היה לי עוד פעם דימום וסתי והפך להכתמות חומות.. ומצאו שיש לי מטומה כ15 מ"מ מעל הפה הפנימי..אני לוקחת 3 אינדומטרין ו1 פרוגנובה.. ואמרתם לי שכדאי הוסיף לטיפול התמיכתי זריקות פרוגיסטרון.. הייתי במרכז האישה אצל רופאה במיון והסברתי לה מה אמרתם לי.. ונתנה לי מרשם.. היום הזרקתי את הזריקה הראשונה 250 ריטארד.. ואחרי שהזרקתי אותה הרגתי כאבים במקום הזריקה וגם יש לי כאבים בבטן.. אני מפחדת שאולי הזריקה פגעה בהריון שלי ?? האם יש מצב כזה? או שזריקה כזאת תמיד עוזרת
זריקה כזאת תמיד עוזרת. את הזריקה יש להזריק בישבן ויתכן וכדאי לך להיעזר באחות לביצוע ההזרקה.