קושי להכנס להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 33, בריאה, אחרי 4 לידות רגילות (3 רגילות + לידה שקטה) כל ההריונות הושגו בטבעיות ובמהירות (מספר חודשים) לידה אחרונה לפני כשנתיים מנסים להכנס להריון כשנה וחודשיים ללא הצלחה בדיקת זרע תקינה, היסטרוסקופיה אבחנתית תקינה, מעקב זקיקים (חודש אחד) תקין, בדיקות דם (ברזל, בלוטת תריס) תקינות, צילום רחם תקין, פרופיל הורמונלי תקין למעט FSH מעט גבוה (11.2 ביום שלישי וחודש אח"כ 8.1 ביום השני) ניגשתי לרופא פוריות שאמר שחודש הבא נתחיל בטיפול שיכלול תרופות להגברת הביוץ+הזרעות האם יש משהו נוסף שכדאי לבדוק לפני שמתחילים טיפול? האם יכול להיות הסבר כלשהו לעובדה שפתאום זה לא הולך? איזה טיפול מומלץ במקרה כזה שהכל לכאורה בסדר?
תודה עך התגובה! האם יש הסבר מדוע פתאום אנחנו לא מצליחים? האם בנתונים כאלו יש סיכויי הצלחה גבוהים בטיפולים? תודה!