לקראת הזרעה בשבוע הבא- 2 שאלות...
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני היום התחלתי להזריק פיוריגון - כמות של 175 כל יום, לקראת הזרעה בשבוע הבא.. רציתי לדעת האם במצב זה ניתן לצום ביום כיפור? או שלא רצוי?? ( הבנתי שצריך לפחות לשתות בזמן שלוקחים את ההורמונים,האם זה נכון)? בנוסף- רציתי לדעת האם במהלך הטיפול- לפני ההזרעה ואחרי ההזרעה יש מניעה כלשהי לעשות כושר על הליכון ביתי (כ3-4 פעמים בשבוע , כל פעם 45 דק??) אודה לתשובותיך לשתי השאלות שלי.. תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
כל עוד אין גירוי שחלתי משמעותי ניתן לצום. אין בעיה להמשיך פעילות גופנית במהלך הטיפולים.
(מספר מקשר)