פרוברה דחווווף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני עוברת עוד מעט שאיבה ומחכים למחזור.. היתי אמורה לקבל ווסת ב 28.07 ולא קיבלתי הייתי אצל הרופא שלי ב 01.08 ועשה לי בדיקת אולטראסאונד והחליט שאני אתחיל לקחת כדורי פרוברה ביום 04.08 למשך שבוע... והשאלה שלי היא שאני מרגישה שאני אקבל ווסת בכל רגע.. יש לי נפיחות בבטן וכאב ורגישות בחזה.. האם אם אני לוקחת כדורים זה ידחה תמחזור או לא.. והוא נתן לי לעשות כמה בדיקות דם שהם לא בתוקף.. כמו צהבת..אדמת..אידס... אם אני לוקחת את הכדור הראשון של פרוברה לפני שאני עושה בדיקות הדם האם זה ישפיע על תוצאות הבדיקה ??? עזרה בבקשה רוצה לקחת תכדורים ומפחדת שזה ישפיע על תוצאות הבדיקה.. וגם אם אני לא לוקחת מפחדת מקבלת מחזור.. מה עושים במצב כזה?