אשרמן אחרי הסרת שארית שליה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ זיידמן, לפני כעשרה חודשים עברתי הפלה נדחית ובעקבותיה גרידה. לאחר הגרידה נמצאה שארית שליה שהוסרה באמצעות היסטרוסקופיה ניתוחית. כחודשיים לאחר מכן, כשלא הופיע המחזור, נבדקתי באמצעות היסטרוסקופיה אבחנתית ונמצאו הידבקויות בחלל הרחם. עברתי שוב היסטרוסקופיה ניתוחית להסרת ההידבקויות וחודש לאחר מכן אבחנתית שוב כדי לוודא שהרחם נקי. הרחם אכן היה נקי מהידבקויות ורירית מכסה את כולו, ללא הצטלבויות. מאז, כחצי שנה, הרירית מסרבת להתעבות מעבר לעובי של 6.5 עם הורמונים. האם יש דרך נוספת לגרום לה להתעבות? האם העובדה שהיא אינה מתעבה מעידה על נזק תמידי? מה הסיכוי להכנס כך להיריון בעתיד?
יש מגוון של טיפולים לעיבוי הרירית, והסיכוי שלך להרות תלוי גם בגילך וגם בתקינות הרירית.
אני בת 36 והרירית נראתה תקינה סדירה וללא הידבקויות או הצטלקויות בבדיקה האחרונה.