3 הפריות מתוך 15 ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 30 ואשתי בת 27 בטיפולי Ivf עקב אזוספרמיה חסימתית. הסבב הראשון של הטיפולים הנפיק לנו 5 הפריות מתוך 9 ביציות שנשאבו ( הסבב כלל 2 הריונות כימיים ). הבוקר הודיעו לנו שהסבב השני שהתבצע אתמול הנפיק רק 3 הפריות מתוך 15 ביציות!! בסבב הראשון אשתי טופלה בגונל, צטרוטייד ומונופור ולבסוף אוביטרל. הפעם במקום גונל הזריקה אלונבה והשאר אותו דבר. מה הסיבות לאחוז הפריה כל כך נמוך בסבב הזה? 3 מתוך 15??
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי להתיעץ לרופא המטפל, מאחר וזה עלול להיות מוסבר על פי בשלות הביציות, איכות הזרע או תנאי המעבדה.
(מספר מקשר)