תגובה להורמונים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר 5 טיפולים שנכשלו הוחלט להחליף לי את ההורמונים ממנופור למנוגון . בטיפולים קודמים לקחתי 5 אמפולות של מונופור ועכשיו 7 אמפולות של מנוגון . כשלקחתי מנופור התגובה היתה של כ- 6 זקיקים עם 3 עד 5 ביציות , עם עוברים טובים להחזרה . כבר שני טיפולים רצופים שהתגובה למנוגון לא טובה . אני ביום ה- 10 למחזור , אחרי 7 ימים של זריקות , ועדיין רואים רק זקיקים קטנים, לא ברור כמה ... E2 500 ורירית 4 . האם יכול להיות שאני לא מגיבה טוב למנוגון ? הבנתי שזה כמו המנופור ,פשוט "מלוכלך" יותר ולכן גם כביכול חזק יותר .... האם יש משמעות לזה שלוקח לגוף זמן להתעורר ? מה קורה לזקיקים והאם משפיע על איכות הביציות ? FSH = 6 מבדיקה שביצעתי בחודש שעבר ביום השלישי למחזור . מודאגת מאוד , תודה