כאב חד בבטן ודימום שבוע 6 לאחר ivf מלא
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני ממש מוטרדת אני בשבוע 5.7 ומזה יומיים יש לי כאב חד בצד ימין בבטן התחתונה. עברתי אולטרסאונד ועדיין לא נצפה שק הריון בשום מקום.. הרופא ציין כי השחלה הימנית מוגדלת ככל הנראה מהשאיבה שעברתי מס שבועות קודם.. ע"פ תוצאות הבתא ביום 12 - 55.9 , ביום 15- 149, והיום יום 20- 590. הרופא שלי אומר כי הבתא ממש גבולית.. ויכול שמדובר בהריון מחוץ לרחם.. או לחילופין השחלה שעברה שאיבה היא עקב ההריון התעוררה וכואבת.. אודה על הסבר האם אכן שחלה מגורה יכולה עקב הריון לדמם? כמו כן אם שתי החצוצרות שלי חסומות איך זה יכול להיות הריון מחוץ לרחם? אודה על עזרתכם הדחופה!!!!
הורמון ההיריון, בדומה לזריקת אוביטרל, יכול לגרות את הזקיקים/ציסטות בשחלות. עובר יכול לחדור לחצוצרה במידה שהקצה שלה, זה שנפתח לחלל הרחם, לא לחלוטין חסום.