מינון חומצה פולית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לדעת מהו המינון המומלץ של לקיחת חומצה פולית לפני הריון ? האם קראתי נכון שזה 5מ"ג כי עד היום לקחתי כדורים במינון 4מ"ג(400מק"ג) של אלטמן כי אלו המינונים הסטנדרטיים בבית המרקחת או 800מק"ג שנמכרים. האם יש מינון של 5 מ"ג בכדור אחד והאם המינון שלקחתי עד היום נמוך מדי? עכשיו די נלחצתי .
מינון של 5 מ"ג יעיל יותר במניעת מומים בעובר, אך לא מתאים למי שאולי סובלת ממחסור בויטמין 12 B.
קראתי את.ההודעה ואשמח להבין יותר טוב. האם כדוריןם של סולגר במינון של 800 מק"ג זה הרבה מדי או מה שצריך? (לא הבנתי אם זה טוב למי שיש חוסר בויטמין ב12). כי גם יש כאלו של 400 מק"ג.