הפלות לאחר IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ב 41 . בשנה האחרונה נכנסתי להריון פעמים על ידי IVF בהריון הראשון לא היה דופק בשבוע 6 . בהריון השני לא היה דופק בשבוע 12. והעוברים לא התפתחו בהתאם לשבועות. עשיתי בדיקת קריוטיפ - תקין. היסטרוסקופיה - תקין. צילום רחם תקין. קרישיות דם LAC תוצאה גבולית . בטיפול השלישי לפני שבועיים קיבלתי קלקסן 80 כל יום . טיפול הורמונלי גונל 450 ביום. התפתחו 2 זקיקים אך רק אחד נשאב. החזירו לי 1 שנשאב ו 2 מוקפאים מפעמים קודמות. לאחר החזרה אנדומטרין עד יום בדיקת הבטא 3 פעמים ביום .הטיפול לא צלח בטא פחות מ 2 . שאלתי . יש הסבר לכך שהפעם הגונל לא עזר לפתח עוד זקיקים? האם יש בדיקה נוספת שלדעתך אני צריכה לעשות? ( ביום החזרת העוברים היה לי חום 37.8 ולחץ דם קצת גבוהה וכאבים בבטן ) האם החום ולחץ הדם השפיעו על הטיפול? האם יש טיפול נוסף שאוכל לקבל על מנת שיתפתחו עוד זקיקים? תודה מראש
מה שקובע את מספר הזקיקים הוא מצב הזקיקים בשחלות וכמובן שהרופא המטפל שמכיר את כל הנתונים שלך ידע להתאים לך פרוטוקןל תרופתי שיתאים לך יותר. לא נראה שלחום וללחץ הדם היה מרכיב מרכזי בהצלחת הטיפול.