שואלת שוב כי לא ענו לי על ההודעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ביום שלישי שבוע שעבר ביצעתי הזרעה , לאחר שאחד הזקיקים הגיע לגודל של 22 , ועובי רירית 8 .( הרופאה לא שלחה אותי לשום בדיקות הורמונליות ) ביום ראשון הזרקתי אוביטרל בערב , ובשלישי בבוקר הייתה הזרעה .( הזרע של בעלי לפי מה שנאמר מעולה ) מיד לאחר ההזרעה - היו לי כאבים בבטן התחתונה - שהמשיכו לסירוגין . בסופש האחרון ( כ- 5 ימים אחרי ההזרעה) הרגשתי התכווצויות ברחם - והתחילו לי מיגרנות .( ועוד כל מיני תופעות מוזרות של בטן נפוחה וצרבות ). האם יש קשר להזרעה ? תודה רבה וחג שמח חזור
כאבי בטן קלים יכולים לעתים ללוות הזרעה, בגלל חומרים מסוג פרוסטגלנדינים שמצויים בזרמה.