ציסטות לאחר טיפל תרופתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודשיים שעבר עברתי הזרעה לאחר טיפול של זריקות דקפפטיל (0.1), 4 מנוגון ליום ושני פרגניל. ההזרעה לא הצליחה וביום השלישי למחזור התגלו באולטראסאונד ציסטות שנעלמו לאחר שבוע. בחודש שעבר עברתי טיפול IVF עם זריקות דקפפטיל, 4 מנופור ליום ושני פרגיל. הטיפול לא הצליח ושוב ביום השני של המחזור התגלו ציסטות. התבקשתי לקחת במשל שבועיים גלולות (למניעת הריון) לטיפול בציסטות. האם הציסטות הן הגורם לכשלון הטיפולים ואיך ניתן להימנע מהן? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
הציסטות הן לא הגורם לכשלון הטיפולים, הן פשוט שאריות של הזקיקים שנוצרו בתגובה לזריקות המנוגון.
(מספר מקשר)