גירוי יתר שחלתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, בת 32, יש לי ילד בריא תודה לאל מIVF ראשון שנקלט אולם בתחילת ההריון דאז לפני שנתיים היה לי גירוי יתר שהחל שבוע לאחר ההחזרה ואכן נקלטו תאומים ואז אחד דולל בגלל מום שלא נדע. היום, אני שלושה ימים לאחר החזרת שני עוברים יפים, לאחר שהיו לי 13 ביציות, שוב טיפול ראשון לילד שני, ואני מרגישה כאבי בטן , בטן נפוחה ובחילות ואותם סימנים של גירוייתר שמתחיל רק שהפעם הוא מאוד מוקדם כבר מיומיים אחרי או שלושה אחרי ההחזרה. אמרו לי בזמנו שגירוי מנבא הריון, ובהריון הקודם אכן זה היה ככ... אם הגירוי מתחיל בשלב זה 3 ימים אחרי, זה גם מנבא טובות או אין קשר וזה מוקדם לנבא בשלב זה? תודה
גירוי יתר מוקדם משקף את עוצמת התגובה השחלתית ולא קשור עדיין להיריון (הורמון ההיריון מתחיל לעלות ולגרות את השחלות רק כעבור שבוע ויותר מהשאיבה).