מיקום השחלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 37 אחרי ניתוח קיסרי של תאומים זהים בשבוע 40 מנסה להיכנס להריון כבר שנתיים ב-US אגן קטןנכתב: "צמוד לשחלה ציסטה בקוטר 28X20 מ"מ , שמאלית ובמרכ. יתכן ציסטה פאראאובריאלית אך אין לשלול שזו השחלה הימנית שעקב הנתוח הקיסרי נצמדה בהדבקויות למרכז ולסמיכות השחלה משמאל " הרופא טען שאןלי מצד ימין כשיש זקיק זה מהווה בעיה כי השחלה רחוקה מאוד מהחצוצרה ובזמן שהביצית חורגת מהשחלה רחוק לה להגיע לחצוצרה. הציע אולי לעשות פרלסקופיה... או לעבר ל-IVF מה דעתכם?
כן עשיתי לפני יותר משנה ארו לי תקין רק חצוצרה ימין הייתה חסומה ועם הזרקה נוספת תוך כדי הצילום היא נפתחה והיה מעב ופיזור של היוד תקין