תרומת ביצית..............................
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ אני בת 41 יחידנית לקטנטן בן שנתיים. בצעתי טיפולים רבים וכעת מבינה שבשביל אח/ות נוספת אזדקק לתרומת ביצית. אני מבקשת לדעת בבקשה איך עובדת השיטה בעידן הקורונה? 1. אם חלילה התורמת חולה בקורונה בזמן השאיבה? מה ההשלכות על הביציות? הם זה עובר לביציות? 2. התורם של הבן שלי מאוקראינה ומן הסתם גם התורמות משם - האם כדאי להחליף זרע תורם כי שניהם יהיו מאותה עדה ולכן מעלה סיכונים לפגמים גנטיים? 3. האם תוכל לתת לי טיפים לקראת התרומה? הבנתי שכדאי לבחור תורמת עם סוג דם כמו שלי? אשמח לעזרתך בבקשה
1. התורמת נבדקת לקורונה לפני תחילת הטיפול, למרות שיש ספק גדול מה השפעת הקורונה, אם בכלל, על הביצית. 2. עדיף פשוט לדרוש בדיקת סקר גנטי מורחב, של מעל 60 בדיקות, לשניהם. 3. אין משמעות לסוג הדם. צריך לבחור מעבדה טובה, שמשיגה עוברים ברמה גבוהה.