שאלת המשך - מאוד חשובה לי..הגדלת כמות זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השבת לי שניתן ואכן מעלה את הסיכוי להריון , אך עלתה לי השאלה : אם יש ביוץ אחד בלבד בכל מחזור , אך בכל מקרה רק זקיק אחד ישתחרר ... אז - איך זה יעלה את הסיכוי ?.. חשבתי שגם שאר הזקיקים "ייבקעו".. אבל הרי רק זקיק אחד משחרר ביצית בכל מחזור.. לא?.... המון תודה לך ...
לקריאה נוספת והעמקה
1.איך זה שכולם ייבקעו יחד בו זמנית?..נשמע יפה ומעניין... 2.האם היית ממליץ בהזרעה ליטול תרופות אלו ? או שהיית אומר - שאם כבר - אז עדיף IVF ? בת 41 , הכל תקין ולעולם לא ניסיתי להרות . הזרעה ראשונה ...
פרופ' זיידמן דניאל