פס דק של נוזל ברחם לאחר הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', ביום ראשון, לפני 5 ימים עברתי הזרעה (אחרי גונל f + אוביטרל), בבוקר ההזרעה היו שני זקיקים מובילים 19 ו- 20, רירית סדירה בעובי 7 מ"מ. מאז ההזרעה אני עם תמיכת פרוגסטרון. היום ביצעתי אולטראסאונד - נאמר לי שהרירית הפכה ל 6.5 מ"מ בנוסף נאמר לי שיש פס דק (פחות מ 2 מ"מ) של נוזל ברירית הרחם! אף פעם אין לי נוזלים ברירית+ אני לא מדממת + צילום רחם תקין לחלוטין. האם הנוזל הזה זו בעיה? האם עדיין יש סיכוי להשתרשות והריון כתוצאה מההזרעה הזו?
צריך לעקוב אחרי הנוזל בחלל ולראות אם יעלם עם עליית הפרוגסטרון. הנוזל זו בעיה, ויתכן שיפחית את הסיכוי להשתרשות והריון כתוצאה מההזרעה הזו.
תודה רבה על המענה פרופ', מה יכולה להיות הסיבה לנוזל? מה ניתן לעשות כדי למנוע את זה בפעם הבאה?
הנוזל יכול להגיע מהחצוצרות או שזה ריר מצוואר הרחם. כדאי לעשות ברור, אם לא תהרי וזה יחזור על עצמו.