בדיקת זקיקים בפרוטוקול ארוך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, בסבב פרוטוקול ארוך. לקחתי דקא 0.1 במשך 10 ימים. לאחר בדיקת זקיקים ומיום שני לווסת התחלתי לקחת מנופור 450 + חצי דקא כל יום. הונחתי לעשות בדיקת זקיקים ואולטרסאונד לאחר 7 ימי הזרקות של המנופור+דקא. האם זה לא מאוחר לבדיקת זקיקים? או שזה כך בגלל שילוב הדקא? שואלת כי בפרוטוקולים קצרים שעשיתי נאמר לי להגיע לבדיקת זקיקים לאחר 4-5 ימים של הזרקות ההרומונים ליצירת זקיקים. תודה רבה
תודה על תשובה. אשמח להבין מה מטרת הדיכוי בפרוטוקול ארוך ומה מטרת המשך לקיחת חצי דקפפטיל ביחד עם הורמונים מעודדים זקיקים.
הדיכוי בפרוטוקול ארוך נועד לסנכרן את הזקיקים בשחלות והמשך הדיכוי נועד למנוע ביוץ מוקדם.