הריון ספונטני לא אפשרי

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

25/10/2019 | 01:32 | מאת: עדן

בת 33 ובעלי בן 50 . לפני 6 שנים בעלי סבל מכאבים בזמן שפיכה .פנה לאורולוג.ניתן כדור שנקרא ציפרודקס סבל גם מתחושת דקירות וכאב .לפני שנתיים החלטנו שרוצים להיות בהריון התחלנו לקיים יחסים אבל לבעלי קושי להגיע לזקפה ,כשמנסה לחדור הזיקפה "נופלת " ולא חזקה מספיק לחדירה.הוא מצליח לתת זרע כשמאונן אבל מעט זרע. אני כבר בת 33 ושנינו מאוד רוצים הריון אבל הוא לא מצליח "לעשות את העבודה" בדרך הטבעית. יש לו ברקע סכרת והיתה אנמיה מחוסר ברזל בכל זאת הוא יכול לאונן ואז לתת זרע החלטנו לפנות לרופא פיריון .המליץ הזרעה במחזור הטבעי כשהיה זקיק מתאים ובדיקות דם מתאימות קיבלתי אוביטרל ולמחרת בוצע הזרעה אבל הבטא שלילית. השאלה שלנו האם ניתן לקחת "זמן" לעבוד על הדברים בטיפול מיני (סקסולוג וכו') או שלחכות יהיה בזבוז זמן בגילי ?

לקריאה נוספת והעמקה
25/10/2019 | 01:38 | מאת: עדן

לפני מספר שנים קיימנו יחסים מלאים אבל השתמשתי באמצעי מניעה לקחתי גלולות כי לא רציתי להיות בהריון עכשיו אנחנו רוצים ..האם העובדה שלקחתי גלולות יכולה לפגוע בסיכויים? יש לי ברקע מיגרנות וקיבלתי גלולות מתאימות בלי אסטרוגן (לא זוכרת כעת איך נקראת הגלולה)כי נוריולוג המליץ לא עם אסטרוגן יש לי התקפי מיגרנות קשים במידה ואלך לטיפולי פוריות האם מסוכן לי הורמונים ? תודה מראש על המענה לא מובן מאליו

כדאי לעבוד במקביל מאחר שעבודה עם סקסולוג לעתים אורכת זמן.

גלולות דווקא מגנות על הפריון, למשל מונעות ציסטות ואנדומטריוזיס. יצטרכו להתאים לך את הטיפול ההורמונלי, במידה וידרש, למגבלות שנובעות מהמיגרנות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית