עיתוי היחסים בעקבות עליה ברמת lh

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

10/09/2019 | 16:10 | מאת: לימור

שלום לך. משתמשים במקלוני ביוץ.בעלי בן 47. זרע תקין. ידוע שהביוץ מתרחש 24-36 שעות לאחר שהמקלון מזהה עליה ברמת ההורמון. בודקים כל ערב עם המקלונים בשעה 21 חלון ההזדמנויות שלנו ליחסים הוא שעה 23 בערב וגם 8 בבוקר. אני מגדירה 6 מועדים שיהיו רלוונטים לשאלה ולתשובה א.ערב גילוי העליה ברמת ההורמון-הערב הראשון ב.הבוקר שאחרי הגילוי-הבוקר הראשון ג.הערב השני מהגילוי ד.הבוקר השני מהגילוי ה.הערב השלישי מהגילוי ו.הבוקר השלישי מהגילוי בהתחשב בכל הפרמטרים כולל איכות זרע(שאם מקיימים יחסים בתדירות גבוהה כמו כל חצי יממה זה לדעתי פוגע באיכות הזרע)באיזה מהמועדים הנ"ל שהוגדרו א'עד ו' מומלץ לקיים יחסים כדי למקסם את הסיכוי להתעברות? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

אצל רוב הגברים עם זרע תקין אין בעיה לקיים יחסים מידי יום מהרגע שהבדיקה חיובית.

10/09/2019 | 18:44 | מאת: לימור

אבל כשמקיימים כל חצי יממה במשך 3 עד 4 פעמים רצוף ובין כל פעם ופעם מפרידה פחות או יותר רק חצי יממה-האם במקרה כזה רב הנזק על התועלת?בגלל שבחצי יממה הזרע לא מספיק"להתאושש"כמו שצריך? או במילים אחרות-מרגע גילוי העליה ברמת ההורמון עדיף לקיים כל 24 שעות פחות או יותר ובמשך 3 פעמים או בהפרשים של חצי יממה בין כל פעם ופעם ואז זה יהיה 5 פעמים?

מקובל להמליץ פעם אחת כל יממה, אבל אם יודעים ברמת ודאות גבוהה את מועד הביוץ, אז אין בעיה לקיים באופן תכוף יותר סביב יום הביוץ.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית