זירוז אחרי קיסרי מסוכן מידי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי קיסרי ראשון ב שבוע 37 בעקבות שיליה מורינגה 1.5 ס"מ מהפתח ונכנסתי להריון שוב אחרי 8 חודשים. צריכה ללדת בשבוע 38 כדי שלא תתפתח רעלת- 1.האם אפשר ללדת טבעי עם זירוז אחרי קיסרי? למה? 2. האם כדאי קיסרי שוב בכל מקרה? למה?
1. אפשר, אבל יש תמיד סיכון לקרע ברחם בלידה לאחר קיסרי וזרוז כנראה שמעלה את הסיכון הזה. 2. קיסרי חוזר תמיד מסוכן יותר מקיסרי ראשון, בשל החשש להידבקויות סביב הרחם, בעיקר של שלפוחית השתן ולעתים אפילו המעי.
1.האם התכוונת לזירור מכל סוג שמגדיל סיכויים לקרע? בלון? פיטוצין?, סטריפינג...?
2. האם בדיקת אולטראסאונד אצל הגניקולוג גם תאבחן הדבקויות סביב הרחם? (אולטראסאונד ביטני או וגנלי?)