תופעות לוואי אחרי אוביטרל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופסור, אני שבוע אחרי ביוץ והזרקת אוביטרל.מרגישה עייפות רבה מהרגיל כבר כמה ימים,רעב והיום נפיחות בבטן וגזים.לא השתנה כלום .ביצעתי בדיקת הריון ביתית כדי לדעת אם האוביטרל התפנה כבר ואכן התוצאה היתה שלילית(הכוונה לא היתה בדיקת הריון ברור לי שמוקדם מידי). האם יתכן שהתופעות שאני מרגישה הן כתוצאה מהאוביטרל? או שהן יכולות להעיד על השתרשות? אני מרגישה ממש סחוטה מעייפות.
תודה אבל דווקא ממש לא לחוצה .אני רגילה להתאכזב אז הורדתי את מפלס הציפיות .. וכבר הזרקתי אוביטרל אבל לא היה לי בעבר תופעות בעוצמה כאלו . אני ממש נרדמת בסביבות שבע על הספה ובאופן כללי אני אחת שמאוד:קשה לה לישון.לא נכנסת למיטה לפחות עד 12 וקמה בחמש. וזה קצת משבש לי את היום.