שאלות לגבי אולטרסאונד שד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ,האם פרוגינובה יכולה לעשות גושים בשד? בוצע אולטרסאונד שד בחודש אוגוסט השנה - שד פיברוציסטי שפיר. אחר כך נלקח אוורל שבועיים ואולטרגוסטן 5 ימים ועכשיו פרוגינובה 6 ימים לפני החזרה. יש לי הרבה ציסטות וגושים בשד מזמן. כעת מיששתי כמה גושים, לא יודעת אם אלה גושים שהיו קודם או לא. השאלה אם בזמן קצר כזה של פחות מחודש טיפול בהורמונים מצריך שוב אולטרסאונד שד או שלעשות מעקב פעם בחצי שנה מספיק?
מרקם שד פיברוציסטי הינו מלידה, ומעקב פעם בחצי שנה בד"כ מספיק. שימוש בפרוגינובה לא אמור לגרום להיווצרות גושים בשד.
תודה רבה הרגעת אותי. פעם ראשונה שמסבירים לי שזה מלידה. לא ידעתי. תודה.