הפרייה או הזרעה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר לידה שקטה בשבוע מאוד מתקדם בגלל גילוי כרומזום 4 ו9 בעובר. הלידה עברה לקיסרי כי נעשה לי קרע ברחם בגלל שנתנו לי זרוז כשאסור בגלל לידה ראשונה כקיסרי (לידה ילדה בריאה) עשיתי ייעוץ גנטי ובדיקת קריוטיפ שהראה שאני נושאת את הגנים האלו. פרופ שוחט המליץ הפרייה או סיסי שליה. ההריון שהיה הוא מתורם מבנק הזרע ובהזרעה. עכשיו אני רוצה לנסות שוב ואני בת 40. האם רצוי את ההפרייה בבידוד גנים או בהזרעה ואחכ בהריון לעשות סיסי שילייה ע"ח המדינה.
אם הרית מהר בעבר הלא רחוק, אז אולי שווה לך קודם כל לנסות להרות שוב מספר חודשים עם הזרעה.
למרות שאני נושאת את הגנים? רופא ממכבי אמר לי שלא אסתכן כי אם חלילה יהיה לי שוב הריון עם כרומזונים והפלה יכולה לסכן את הרחם. ולכן שלח אותי להפרייה מסוג PGD