מתח נפשי לאחר החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ', ביום ראשון 25.6 עברתי החזרה של 3 עוברים מוקפאים (2 של 8 תאים ו-1 של 6 תאים) . בת 42.5 לוקחת לתמיכה קרינון פעמיים ביום ו-2*2 פרגינובה. אני נמצאת במצב נפשי מאוד לא טוב - דיכאון עקב משבר עם חבר ובוכה המון. במצב של סטרס ורעידות בגוף , חוסר שינה וחוסר תאבון. האם הטיפול אבוד לאור המצב הנפשי שאני נמצאת בו ?
הטיפול לא אבוד בגלל מצבך הנפשי, אך פניה לאיש מקצוע לשם קבלת תמיכה נפשית או תרופתית מאד מומלצת.
מחר יום ראשון בדיקת דם אתמול 12 יום לאחר החזרת המוקפאים ביצעתי בדיקה ביתית מצורפת התוצאה..אפשר להסיק שמדובר בהריון?
שלום פרופ' ביצעתי בדיקת דם 14 יום לאחר ההחזרה (החזרה ב- 25.6 , 3 עוברים בני 3 ימים) בדיקה ב- 9.7.17 = בטא 568 בדיקה ב-11.7.17 = בטא 949 האם הערכים תקינים והאם יכול להיות שמדובר ביותר מעובר אחד ? איך מחשבים את גיל ההריון ?
הערכים תקינים ויכול להיות שמדובר ביותר מעובר אחד. גיל ההיריון ניתן לחישוב כשבועיים ממועד החזרה.