לפני השתלה

דיון מתוך פורום  שיקום הפה

03/05/2016 | 18:30 | מאת: כרמית

רציתי לשאול באיזה מקרים אחרי עקירה בשן עליונה טוחנת אחורית ביותר לא בינה צריך עקב זיהום גדול/סדק צריכים בנוסף לשתל גם השתלת עצם ו/או הרמת סינוס באיזה שלב או כמה זמן אחרי העקירה ולפני שתל יודעים בוודאות ומהי בעצם הרמת סינוס ןמה ההבדל בין ההרמות כי שמעתי שיש 2 סוגים , ומי שלא סבל אף פעם מסינוסיטיס גם יש אפשרות שיצטרך את זה או שהסיכויים גדולים יותר למי שסבל בעבר מזה.

לקריאה נוספת והעמקה

כרמית שלום אחרי עקירת הטוחנת העליונה במרבית המקרים יש צורף בהשתלת עצם(הרמת סינוס) מקובל אחרי עקירת שן מזוהמת להמתין מספר חודשים ואז להעריך מחדש כמה עצם יש באזור ההשתלה הקביעה נעישת על ידי בדיקת ציולמי רנטגן וצילום הדמיה סי טי במקרים שקיימת באזור עצם בגובה שנע בין 5-8 ממ אפשר לבצע הליך שקרוי הרמת סינוס סגורה. ההליך יותר פשוט וההחלמה ממנו מהירה ישנם עוד שיטות לטיפול באזור הספציפי שהזכרתי ,כמו שמוש בשתלים מיוחדים לאזור דל בעצם. אין קשר בין סינוסיטיס לסוג הניתוח שתעבור(הרמת סינוס פתוחה,או סגורה) הבהצלחה. ד"ר הכט גדעון טל:03-5751688

03/05/2016 | 21:28 | מאת: כרמית

מדובר בשן 27 האם ברוב המקרים יש תורך והאם ההרמתסינוס אם היא פתוחה או סגורה עושים באותו ניתוח של השתלת שתל או בניתוח אחר לגמרי . וגם צילום סיטי טגם רנטגן ורנטגן הכוונה רגיל שעושים במרפאה או הכוונה לאחר ואחר זה כבר הכירוג/הרופא הרגיל יידעו כבר להעריך אם צריך או לא וכמה זמן מהעקירה נהוג לעשות את הצילומים?

מנהל פורום שיקום הפה