חפצים

דיון מתוך פורום  פנג שווי

12/10/2006 | 22:12 | מאת: מירי

שלום, רציתי לדעת האם אפשר לשמור בבית דברים שלא משתמשים בהם (כמו שעון גדול ישן שלא עובד או מכונת כתיבה) אבל יש להם ערך נוסטלגי וקשה לי לזרוק אותם...ריפה עדיף ךהחזיק אותם? תודה!

היי מירי, אם אנו מדברים על חפצים של אוסף - כדאי לתת להם מקום שיגדיר את היות החפצים חלק מאוסף. לגבי מכונת כתיבה זה פשוט וקל. הבעיה מתעוררת לגבי שעון, אלא אם כן - שוב - אפשר להעמידו בצורה שתיראה שהוא פריט של אוסף, כי שעון בד"כ כשאינו עובד יש לזה סימבוליקה של עצירה, התקעות. לגבי המיקום - כדי לומר לך בדיוק היכן להעמיד את האוסף, אני צריכה לאבחן את האנרגיות בבית, אבל את יכולה להעמידו במקום בו נראה לך שמתאים להעמיד אוסף, מקום שאת מרגישה שהוא 'צף' מידי, קליל מיד, והיית רוצה לקרקע אותו. חג שמח, חמדה

14/10/2006 | 14:45 | מאת: מירי

תודה רבה על התשובה~ האמת שבגלל שלא ידעתי האם אפשר ואיפה לשים את השעון, אז שמתי אותו במחסן, אני לא מצליחה כרגע לחשוב על מקום שנראה לי קליל (כי אולי אין הרבה מקום בבית:), אז להשאיר את הדברים האלה במחסן (שהוא מסודר יחסית) זה בסדר? וברשותך עוד שאלה קטנה- מחשב שלי עומד אצלי בחדק שינה, ואני מבינה שזה מקום חשוב לזוגיות (שאין לי אותה), ולאטוב שיהיו דברים כאלה בחדר, אבל אין שום מקום אחר נוח בבית בשבילו, האם אפשר "להקטין" איכזהו את הנזק שהמחשב עושה? תודה רבה, מירי.

מנהל פורום פנג שווי