משרד בדרום מזרח בבית

דיון מתוך פורום  פנג שווי

15/05/2006 | 21:43 | מאת: גליה

שלום חדר העבודה שלי נמצא בחדר הדרום מזרחי. הבעיה שלי היא שדלת הכניסה אליו מתוך הבית פונה לכיוון זה, ואני יושבת עם הגב לדלת, עם הפנים דרומה, ואין לי כרגע ברירה אחרת. שאלתי היא איך אני יכולה לנטרל את "ההפרעה" שמגיעה אל גבי? האם תליית קריסטל סמוך לדלת תעזור? בתודה. גילה.

היי גליה, אם הבנתי נכון, הרי שהדלת ממוקמת היכן שהוא על הקיר הצפוני של החדר. כדי להבין יותר טוב, יש לי שאלה או שתיים: 1. היכן בדיוק ממוקמת דלת הכניסה לחדר? 2. האם החדר הזה משמש כפונקציה נוספת פרט לחדר העבודה שלך? 3. מדוע אינך יכולה לשנות את כיוון הישיבה שלך בחדר? חמדה

16/05/2006 | 17:53 | מאת: גילה

שלום חמדה 1. הדלת אכן ממוקמת בצפון, אם אני עומדת בתוך החדר אז הדלת בפינה הצפון מערבית, ממולה בפינה הדרום מערבית יש חלון, ומתחת לחלון שולחן העבודה שלי. 2. בקיר הדרום מזרחי מיטת הנוער של בני. דירתי קטנה ואין לי מקום אחר למקם את העסק הקטן שלי, מה גם שהוא זקוק בשיעוריו למחשב וכך יש לנו שתי ציפרים יחדיו. בקיר הצפוני ארון קיר (לבן). 3. היות ובקיר הצפוני ארון קיר, הקיר המערבי בין דלת לחלון, קיר דרומי מעליו חלון ומולו דלת, הנחתי שבכדי תהיה לו שינה שלווה - הכי טוב זה הקיר המזרחי עם הפנים לדלת, ראשו בדרום. בתודה מראש, גילה.

מנהל פורום פנג שווי