הילות סביב מקור אור וטשטוש

דיון מתוך פורום  קרנית העין

19/12/2018 | 07:31 | מאת: ירון

שלום עברתי לפני כשבועיים ניתוח לייזר להסרת המשקפיים בשיטת האינטרלאסיק, אני מרגיש שאיכות הראייה ירדה מאוד אני רואה מטושטש בעיתון,במחשב,בטלוויזיה גם מרחוק וגם מקרוב אני רואה מטושטש. , וכמו כן במיוחד בערב כשאני נוהג, אני רואה הילות , לדוגמא סביב אורות של רכב, סביב רמזורים, רציתי לשאול: האם זו תופעה נורמלית לאחר הניתוח ? אם כן, מתי היא אמורה לחלוף ? אודה למענה ירון

לקריאה נוספת והעמקה
19/12/2018 | 17:43 | מאת: זה המצב הנפוץ.

זאת הבעיה הכי גדולה של הסרת משקפיים בלייזר. הקרנית עוברת טראומה, אתה תראה שעם הזמן הראייה שלך תשתפר אבל בחדות ולא באיכות, בגל זה המון אנשים סובלים מסינוורים גם לאורך שנים, אתה תתרגל לזה, אבל זאת האמת, ובגלל זה עובדים עם שיטת ה-ווייב פרונט, על מנת לדייק יותר במקומות בהם לשייף יותר מדוייק, גם הבעיה היא שלמרות ה-מיטומיצין שמונע הצטלקות, עדיין ההצטלקות קיימת, ומספיק נקודה הכי קטנטנה שתהיה לך במרכז הראייה, אתה תחווה סינוורים, כי קרני האור פוגעים באיזורים ברשתית שהם לא אמורים לפגוע. מצטער זאת האמת, אני לא רופא, אבל זאת דעתי מכיר המון אנשים שעברו ניתוחי לייזר, אז הם יראו אנשים ושלטים מרחוק, אבל יאכלו אותה מפנסים של מכוניות ותאורות רחוב, אבל אל דאגה אתה עוד תודה לעצמך שעשית את הלייזר, פשוט אני חושב שיש המון מה לשפר בניתוחי הלייזר. יום טוב ורק בריאות !

בדרכ התופעה חולפת לאחר מספר שבועות. לעיתים במטופלים עם אישונים רחבים מאוד התופעה בעייתית יותר.

21/12/2018 | 19:22 | מאת: ירון

ממה זה נגרם ההילות סביב מקורות אור לאחר ניתוח אינטרלאסיק? מדוע אני רואה את כל הפנסי רחוב עם הילות ואת הרמזורים עם הילות ונמרחים ואת הכתוביות בטלוויזיה מטושטש? מה הסיבה לכך שלאחר ניתוח אינטרלאסיק יש הילות וסינוור? כיצד זה יכול לחלוף ההילות? האם יש טיפול להילות סביב מקורות אור לאחר ניתוח אינטרלאסיק?

מנהל פורום קרנית העין