דלקת בדרכי השתן-הידרונפרוזיס קלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לין שלום בחודשים האחרונים , היו לי פעמים דלקות בדרכי השתן (תרבית חיובית) טופלתי באנטיביוטיקה, 10 ימים רספרים הפסקה של שבועים ושוב דלקת ותרבית חיובית , טופלתי 10 ימים באובמין. שבוע עבר ושוב כאבים חזקים . הרופא נתן לי מיד אנטיביוטיקה מאקרודאנטיין, בלי לחזור על בדיקת השתן, אני באופן עצמאי כן שלחתי בדיקת שתן הבדיקה הייתה שלילית. ולא לקחתי את האנטיביוטיקה , הכאבים נמשכים היום בבדיקת אוטרסאונד, הבדיקה תקינה חוץ מהידרונפרוזיס קל בכליה ימנית. האם זה מסביר את הכאבים, האם לקחת אנטיביוטיקה למרות שאין חיידק ובדיקת השתן תקינה ? ברצוני לציין שבבדיקות שתן לאורך השנה נמצאו לי ERYTHROCYTES גבוהים מהנורמה 25 - 50 בלי חידקים אשמח לקבל תשובה. תודה רבה על תשובתך חווה
לא הייתי מתרגש כל כך מההידרונפרוזיס הזאת כן הייתי רוצה לראות תרבית שתן לאחר 3 ימים ללא אנטיביוטיקה כדי לדעת מה קורה - ולאחר מזה תחת כיסוי אנטיביוטירחב טווח - כדי לא להסתכן - לבצע ציסטוגרפיה לשלול רפלוקס לאותה כליה בה נראה כאילו הידרונפרוזיס