נעליים לרגליים עם אולפוס

דיון מתוך פורום  הליכה וניתוח תנועה

01/11/2013 | 01:07 | מאת: קובי

היי שמי קובי בן 26 אני מאז ומתמיד סובל מכאבי גב רגליים וגב. שני סיבות עיקריות הן שיש לי אולפוס ( קשה גבוהה ברגל ) ומעולם לא קניתי מדרסים או השקעתי בנעליים טובות. אני כרגע בתהליך של קניית מדרסים. אני מחפש נעלי נונחות איכותיות ליומיום, המחיר פחות אקטואלי. אני מודה שאינני בקיא בתחום, עד היום קניתי את נעליי היום יום שלי בחנויות אופנה. דבר נוסף העבודה שלי איננה פיזית כך שאין לי חשיבות לנעליים שצריכות להיות עמידות לאיזה שהיא פעילות פיזית. יחד עם זאת כן חשוב לי שהנעל תהיה עמידה איכותית מאד ואורטופדית וגם שתראה טוב ושתתאים ליום וליציאה בערב. לאחרונה חבר הראה לי את נעליי ה "רדבק" שלו. שנראו מאד יפות אני חייב לאמר, אבל לאחר קריאה בנושא הבנתי שהן נמנות בין נעלי העבודה למי שזקוק להן. השאלה שלי האם ללכת עליהן? מה הקריטריונים שלי לבחירת נעליים למצבי, והאם תוכלו להמליץ לי סוגים/חברות. תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

קובי שלום כף רגל כשלך במבנה אולפוס זקוקה למדרס מתווך בין הנעל לקשת. לאחר מכן ניתן לנעול כל נעל איכותית שהינה נייטרלית בקטגוריה. הרדבק נעליים טובות אך יש להן תמיכה שאינה בהכרח מתאימה לך. בברכה סאם www.imacs.co.il

06/11/2013 | 08:58 | מאת: קובי

אני כבר בתהליך של עשית מדרס שמתאים לרגל הבעייתית שלי. 1. האם המדרס הזה בהנחה וישב בנעל רדבק לא ייתן לי את מלוא הפופנציאל? 2. ואם כן אז איזה נעל כן עדיפה לי כנעל נוחות שבה אני יוכל לשים את המדרס שאני קונה כרגע ?

מנהל פורום הליכה וניתוח תנועה