דלקת בכיס המרה
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאבי התגלה הבוקר דלקת בכיס המרה .(הוא מאושפז עם זיהום פסאודומוניס) מה זה אומר ? איך מטפלים בזה ? האם מצריך ניתוח ובאיזה הרדמה ? אודה לתשובתך המהירה
לקריאה נוספת והעמקה
דלקת כיס המרה ניתנת לטיפול בשתי גישות אחת ע"י ניתוח דחוף והשניה ע"י טיפול אנטיביוטי שלרוב מביא לנסיגת הדלקת ולאחר מס שבועות מבצעים ניתוח אלקטיבי להסרת כיס המרה. החיידק שצמח בדם אינו החיידק השכיח בדלקות כיס מרה למעט אצל חולי סכרת עם דלקת כיס המרה. במידה והדלקת לא מגיבה לטיפול אנטיביוטי ניתן לבצע ניקוז של כיס המרה המביא לשיפור מהיר ושוב לאחר מס' שבועות להסיר את כיס המרה.