ממצא בטחול
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בעקבות בדיקות דם שבהם שקיעת דם גבוהה ותפקודי כבד גבוהים מעט, נשלחתי לבדיקת אולטרסאונד לבדוק אם יש לי דלקת בכיס המרה. כיס המרה יצא תקין אך היה ממצא בטחול- "תהליכים ציסטיים בטחול, הגדול 2.3×2.0 ס"מ בעל מחיצות מסוידות. המלצות: התאמה מעבדתית והמשך בירור על פי הנחיה קלינית. הרופא שלי אמר שאינו יודע מה הלאה ופנה להמטולוג לבדוק את העניין ויחזור אלי. אשמח לדעת מה זה אומר? האם צריך לדאוג? להמשיך בירור ואיך? מה הכוונה בהתאמה מעבדתית? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
ממצאים ציסטיים בטחול קרוב לודאי שפירים. אם אוצים להגדיר אותם יותר טוב ניתן לבצע CT בטן.