דחיה מתמשכת של רופאים והמצב של אימי הולך ומדרדר!

דיון מתוך פורום  כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב

29/05/2011 | 18:31 | מאת: שלום

שלום, יש לי בעיה ואני באמת מבקש עזרה. אנחנו נואשים כבר ואנחנו לא יודעים מה לעשות. אמי לאחרונה עברה כריתת אונה של הכבד בבית חולים פול ברוס בצרפת בעקבות גידול בכבד. לאחרונה תוצאות בדיקות הדם שלה הראו החמרה משמעותית מאוד. והיא נמצאת כרגע במצב מאוד מסוכן (הבילירובין הגיע כבר ל8 וכך גם שאר תוצאות הבדיקות). הרופאים שלה אמרו שאסור להמתין אפילו לרגע וכך גם הרופאים מצרפת! אנחנו מנסים כבר שלושה שבועות לטפל בעניין אך ללא מענה ! כל הזמן רק רוצים לעשות שוב בדיקות וקובעים אותם למועד מאוחר מאוד אפילו שהמצב שלה קריטי וכל יום הוא משמעותי. אמי נמצאת כרגע בבית החולים רמבם לאחר שדיברה עם מנהל המחלקה לכבד ודרכי מרה שאמר לה להגיע, היא הגיע לשם ב7 בבוקר, ועד עכשיו היא מחכה במיון כי אין מקום במחלקת כבד והרופא לא מעוניין לדבר איתה עד שהיא לא תגיע לשם ! היא לא מקבלת שום טיפול, אף אחד לא ראה את הבדיקות שלה (חוץ מרופא אחד במיון שטען שהוא רואה רק מספרים ולא מבין בזה) וכל הזמן רק דוחים אותה !! אני מרגיש אנחנו הולכים ומאבדים אותה לאט לאט וכולם אדישים ואין לי למי לפנות ! בבקשה מכם אני אשמח לעזרה כלשהי. חשבנו לטוס מחר לצרפת לבית החולים אך אף אחד לא עונה לנו שם ואיננו יכולים להגיע לשם סתם כך בלי זימון. וגם בבית החולים הדסה עין כרם אמרו שכנראה התהליך יהיה כמו בבית החולים רמבם ! אמי כבר צהובה כולה, מרגישה מאוד לא טוב, ואנחנו מרגישים כאילו כולם בורחים מאחריות. אני אשמח לעזרה.

לקריאה נוספת והעמקה
30/05/2011 | 00:32 | מאת: ד"ר גיל אוחנה

מה סוג הגידול שהיה ומה נעשה בבי"ח פול ברוס? מדוע נשלחה לשם? האם קבלה כימוטרפיה לפני או אחרי? מי הרופא שלה בארץ? אכן עושה רושם שהחולה נפלה בין הכיסאות.

30/05/2011 | 15:38 | מאת: שלום

היה לה גידול נויירואנדוקריני גדול מאוד, ובארץ טובי המנתחים נכשלו בהוצאתו. הגענו לשם מכיוון ששמענו שזהו המרכז הטוב בעולם לניתוחים מסוג זה, ואכן הם הצליחו (הם מנתחים בשיטות שונות מאשר בארץ). היא לא קיבלה טיפולים כימוטרפיים. בכל מקרה תודה רבה לך, אך בארץ לא כל כך בטוחים מה לעשות ולכן החלטנו היום לטוס לבית החולים בצרפת, שם לפי טענתם הכל ייעשה בהקדם. אני מקווה שבתי החולים האלה שפנינו אליהם בארץ ישתפרו, זו לא הפעם הראשונה שנתקלנו בזה. תודה לך.

מנהל פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב