נזק לגוף. אלכוהול וכדורים
דיון מתוך פורום כירורגיה של הכבד, דרכי המרה והלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת מה מסוכן יותר לגוף - אלכוהול או כדורים פסיכיאטריים. אלכוהול- וודקה, בירה, וויסקי 4-5 פעמים בשבוע כדורים פסיכיאטריים- ציפרלקס / לוסטרל / למיקטל / סרקוול , באופן קבוע .. וכדור שינה כל לילה (בונדרומין / סטילנוקס ). ברור לי ששתי האופציות מסוכנות לגוף (כבד, לב, מוח, כליות וכו׳..) השאלה שלי- מה מבין 2 האופציות (אלכוהול/כדורים) מהווה סכנה יותר גדולה לגוף תודה
לקריאה נוספת והעמקה
זה מצב יותר מורכב ויש להבין את התמונה הכללית. אי לכך, מומלץ ברור במרפאה הפטולוגית בבלינסון.