ניתוח אף רפואי ואסתטי
דיון מתוך פורום הומאופתיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27, בריאה בדרך כלל. בעוד כשבועיים וחצי עוברת ניתוח אף רפואי ואסתטי. קיבלתי המלצה ליטול כדורים של ארניקה כמה ימים לפני ואחרי הניתוח. אשמח לדעת מה המינון הרצוי ומתי כדאי להתחיל. אציין שאמורה לקחת אנטיביוטיקה ל-4 ימים אחרי הניתוח. דבר נוסף, אני סובלת תקופה ארוכה מאקנה הורמונלי ורוצה להתחיל לנסות ליטול כדורים של ויטקס (שיח אברהם) ומאקה (בהתאם להמלצות שקיבלתי). האם אפשר להתחיל לקחת כבר עכשיו או שכדאי לחכות לאחרי הניתוח? ואן כן, כמה זמן? תודה על העזרה.
ארניקה לקחת ביום הניתוח פעם אחת לפני ואחכ כל שעה ועוד יומיים לפי הצורך. טיפולים אחרים אני ממליצה לדחות לאחרי תקופת ההחלמה. לשאלות נוספות את יכולה להתקשר. כל טוב וחג שמח עירית פרידמן - הומאופתית