שלום, אני עומדת לעבור עקירת שן.
דיון מתוך פורום הומאופתיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני עומדת לעבור עקירת שן. לפי מה שקראתי בפורום מומלץ להשתמש בארניקה במצב זה. רציתי לדעת איזה מינון צריך לקחת ובאיזה תדירות לקחת את הכדורים בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
אכן, ארניקה היא רמדי מאד יעילה להחלמה אחרי עקירת שיניים. לקחת אחרי העקירה כל שעה. תבדקי בבית מרקחת איזה פוטנץ של ארניקה יש להם ותבקשי את הגבוה ביותר שיש. למחרת העקירה לקחת כל 4 שעות. אם יש שאלות, אני עונה בטלפון - 0523915183 כל טוב עירית פרידמן
יש לי 30CH וגם 200CH ואני יומיים אחרי העקירה, ורק עכשיו נזכרתי באפשרות שזה יעזור. האם עדיין יועיל?
יועיל…