חישוב p.s.a. בעת נטילת כדורי אבודרט
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקות ה p.s.a. הוא 3.47 האם יש להכפיל את התוצאה ולחשב את התוצאה 6.94 עקב נטילת הכדורים לאחרונה מצוין על הבדיקה כי היא לפי ערכה חדשה שערכי הבדיקה הם 0.0 -4.0 מה פירוש הדבר
לקריאה נוספת והעמקה
לאריה שלום. התשובה היא כן. כאשר לוקחים אבודרט יש להכפיל את תוצאת הבדיקה. התוצאה שלך גבוהה מהתחום הנחשב תקין ( 0-4 ) יעקב
לאריה שלום נטילת אבודרט מבלבלת את ערכי ה- PSA . עקרנית זה X2 , אבל זה לא כל כך מדוייק. חשוב גם לראות את הדימיקה , קצב העליה של ה- PSA וכן בדיקה רקטלית. ד"ר אריאלי