עליה במדד ה-PSA ל-0.19 שש שנים אחרי כריתה רדיקלית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני 6.2 שנים אחרי כריתה רדיקלית של הערמונית היום בן 73 רמת ה-PSA לפני הכריתה לא היה מרקיע שחקים רק קפץ בבת אחת מ-3.83-ל-4.84נ"ג/מ"ל אולם בבדיקת ביופסיה נמצאה ממאירות בדרגה בינונית (4+3)7 GS ו-(3+3) 6 GS. שנה אחרי הכריתה היה לי PSA 0.01 ולאט לאט עלה 0.03 0.08 0.12 0.13 ועכשיו 0.19. שאלתי היא מה עלי לעשות הלאה. תודה מראש יוסף
שלום רב, ראשית להרגיע אותך שקרוב לוודאי שמדובר במחלה מאד שקטה עם מהלך מאד איטי שקרוב לוודאי שא תסכן אותך. יחד עם זאת במצב זה, ההמלצה סטנדרטית הינה להפנותך להקרנות למיטת הערמונית. אני מציע שתפנה לאונקולוג מומחה בתחום לדון איתו בצורה מסודרת באופציות העומדות בפניך. בברכה