ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מקווה שאיני טועה בפורום. אני בן 70, בדרך כלל, ה-PSA אצלי, בסביבת "1" גם, כל בדיקות האולטרסאונד הראו גודל ערמונית נורמאלי. ושאלתי- האם יש הסבר לכך, שבמהלך היום, יכולות לעבור אף 5-6 שעות לפני שאני מרגיש לחץ לרוץ לשירותים ולעומת היום, בלילה, אני מתעורר כמעט כל שעה שעתיים עם צורך להשתנה? בכדי להשלים את התמונה, אני סוכרתי (טייפ II) מאוזן. מקבל ג'נואט פעמים ביום, אקספורג 10 מ"ג לחץ דם (מאוזן) וכן אטורוסטיאין 20 מ"ג לטיפול בכולסטרול. אינני עושה ספורט ועובד עבודה פיזית קלה במהלך כל היום.
דרור שלום, אמנם אתה לא בפורום אבל באופן כללי מה שאתה מתאר אופייני להרבה אנשים ויכול לנבוע מכל מיני סיבות קלילות כגון שתיה מוגברת בערב ועד סיבות יותר קשות כגון אי ספיקת לב. ממליץ על בדיקות תקופתיות כלליות אם טרם ביצעת בברכה