adenocarcinom
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 71 ועקב עליות ב PSA ערכתי במשך השנים מספר ביופסיות בערמונית ללא ממצאים . לאחרונה עם עליית ה PSA ל 9.8 ערכתי ביופסיה נוספת ונמצאו סימנים ל ADENOCARCINOMA. כמה עלי להיות מודאג?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אתה אובחנת עם סרטן ערמונית כמו רבים בני גילך. מצד אחד אינך צריך להכנס ללחץ אך מצד שני אסור כמובן להזניח. המלצתי אליך, לפנות לאונקולוג מומחה בתחום ליעוץ מסודר על האופציות הטיפוליות העומדות בפניך. יתכן שתעלה גם אפשרות למעקב בלבד אך זאת רק אם נתוני המחלה יאפשרו זאת בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)