שאלה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערמונית מוגדלת עם אצירת שתן אחרי ניתוח בבטן. האם אנדרוקור 50 פעמים ב יום יכול לרפא סרטן ערמונית התחלתי? מבוגר גיל שמונים מקבל גם טומיסלין. כמה זמן מותר לקחת אנדרוקור במינון זה בלי לגרום לפגיעה בלתי הפיכה ביצור ההורמון טוסטסטרון? יש תרופות אחרות? האם לא כדאי ללכת לניתוח בלי להסתכן בנטילת התרופה ואחר כך להידרש לניתוח.
לקריאה נוספת והעמקה
יוסף שלום, לפי שאלתך לא ברור לי אם יש לך בכלל סרטן הערמונית. יכול להיות שיש לך רק ערמונית מוגדלת שמחייבת התייחסות אחרת. אנדרוקור לא פוגע ביצור טסטוסטרון. הוא רק מעכב את פעולתו. בברכה
(מספר מקשר)