PSA
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 77 ו-8 חדשים בשנת 2009 עברתי ברכיתרפיה בעקבות PSA 8.0 אז ה-PSA ירד כבור 3 שנים ה-PSA התחיל לעלות ועכשיו הוא 9.6. לפני שנה עברתי בדיקת מיפוי עצמות ו-CT ולא מצאו שום ממצא. לפני חצי שנה עברתי בדיקת מיפוי של petct של אזורי הגוף עם choline ולא נמצא שום ממצא. ובכל אופן ה-PSA 9.68. אודה לך אם תייעץ לי מה עלי לעשות. בתודה דוד
לקריאה נוספת והעמקה
דוד שלום, להערכתי אינך זקוק כרגע לדבר פרט להמשך מעקב בלבד. במידה והPSA ימשיך לטפס יש לבצע הערכת מצב מחודשת אבל בכל מקרה יש להפעיל שיקול דעת בנוגע לצורך בטיפול כלשהו בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)