זומרה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זומרה היא תרופה כימותרפית?
לקריאה נוספת והעמקה
לאביתר שלום. מצורף קישור למידע על התרופה. שנה טובה. יעקב. http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=424
לאביתר שלום זומרה מקבוצת הביספוספנטים , נכנס השנה לסל התרופות . זאת התרופה היעילה ביותר לטיפול באוסטיאופורוזיס ( אבוד סידן מהעצם ) , אצל חולים המטופלים בטיפולים הורמונליים עקב גרורות בעצמות . ד"ר אריאלי
המשך כעיקרון אפשר לתת את הטיפול גם לחולי סרטן הערמונית , ללא גרורות עם בריחת סידן מהעצמות ,עקב טיפולים הורמונליים גם, אבל עדיין אין הוראה ברורה לגבי נושא זה. ד"ר אריאלי