סיטי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אבי צריך לעבור סיטי לביקורת אחרי שנה שלא ביצע (מקבל סופרפקט, חולה בס. ערמונית מפושט בן 78). ראיתי שגם בבדיקות הקודמות וגם בזו רשום לו סיטי בטן, חזה אגן. אבל אם הגרורות הן בעיקר בעצמות, למה לא מבצעים סי טי עמוד שידרה? אגן ובטן אל מכסה עמוד שידרה. אודה לתשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, בדיקת סי טי באה לענות בעיקר לבדוק הופעת גרורות לא גרמיות. זה גם נותן אינדיקציה כלשהי לעצמות אבל כדאי להוסיף מיפוי עצמות להערכה מלאה. סי טי עמוד שדרה רלבנטי במידה וישנם סימפטומים כגון כאבי גב, חולשת רגליים וכיו"ב בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)