סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' שמי מכלוף ואני מרותק לכיסא גלגלים חליתי בסרטן הערמונית בדרגה 8 לפני כחמישה חודשים הייתי אצלך לייעוץ והמלצת לי לבצע הקרנות לכן עברתי 39 טיפולים בסורוקה והסתיימו ב 2/4 בהרגשה טובה עם תופעות קטנות אבל 4 ימים אחרי חליתי באלרגיה מאוד חזקה ואני מטופל על ידי רופא עור הבעיה שרופא עור לא יודע ממה זה נגרם השאלה שלי האם האלרגיה יכולה להיות עקב ההקרנות עקב זה שחליתי בגיליאן ברה שזו מחלה זיהומית בתודה מראש
מכלוף שלום רב, קרינה בד"כ לא גורמת לאלרגיה. היא כן יכולה לגרום לתגובה עורית באזור שדה הקרינה. היכן בדיוק אתה סובל? בכל הגוף? רק באגן? האם מרחת משחה כלשהי? בברכה