טסטסטרון
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום במהלך טיפול הורמונלי לסרטן הערמונית שהוריד משמעותית את הPSA והטסטסטרון, לאחר כמה חודשים לאחרונה התחיל הPSA לעלות ומעט לרדת. הטסטוסטרון נשאר ללא שינוי, נמוך מאוד. אבל בבדיקה האחרונה גם הטסטסרון עלה מ0.9> למעל 1.2 מה זה אומר? הבנתי שגם הטסטסטרון לא אמור לעלות כי הגוף עמיד לטיפול. ומה עושים כרגע וכמה דחוף? תודה רבה וחג שמח.
שלום רב, לצורך תשובה מלאה אני זקוק לפרטים נוספים. אני צריך לדעת מתי אובחנת, מה הייתה התוצאה הפתולוגית, מה היה הPSA באבחנה, האם היו גרורות או שהמחלה מקומית, כמה זמן אתה על טיפול הורמונאלי. בקיצור, אני זקוק לאנמנזה מלאה. בכלל, נדמה לי שכדאי שתתיעץ או שתהיה במעקב של רופא אונקולוג מומחה בתחום האורולוגי. בברכה דר ברגר