psa לאחר ניתוח והקרנות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר אני בן 61 בהיותי בן 49 עברתי ניתוח לכריתת ערמונית עקב סרטן הpsa היה 4.5 ומדד גליסון 5 לפני שלוש שנים עברתי הקרנות בגלל הישנות המחלה הpsa היה 09 לאחר שנה הpsa ירד ל003 עכשיו הוא שוב עלה ל009 . ברצוני לדעת האם המחלה חזרה ואם כן מה נותר לעשות תודה ובברכה אקי
שלום רב, עלית PSA לאחר ניתוח והקרנות למיטת הערמונית בהחלט יכול להצביע על השנות מחלה. יחד עם זאת, כל הנתונים של מחלתך מצביעים על מצב שבו מחלתך לא צפויה לעשות בעיות שנים רבות. אני קובע זאת ע"ס פרמטרים רבים כולל הגליסון הנמוך, משך הזמן שעבר אחרי הניתוח ואחרי ההקרנות עד להשנות המחלה ורמת הPSA באבחנה. לכן בשלב זה עליך להמשיך בחייך כרגיל ולהשאר במעקב אחת ל3 חודשים. בעתיד כשהסמן יגיע לרמות של 1 ויותר יהיה מקום לקבל החלטות אך כפי שציינתי, גם אז אין המחלה צפויה לעשות בעיות מיוחדות בברכה דר ברגר